Fizetés és szállítás

A www.zoldbazar.hu webáruház a nap 24 órájában várja megrendelésiket. A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik.

A termékek mellett feltüntetett árak minden esetben tartalmazzák a 27% Áfát. Termékeink túlnyomó része raktáron van, így 24-48 órán belül eljuttatjuk rendelését a választott csomagküldő céghez, akik újabb 24-48 órán belül kiszállítják a megrendelt áru(ka)t. A megrendelés után visszaigazoló mailt kap, amiben minden fontos információt megtalál a választott fizetési és szállítási módról, a szállítás időpontjáról.

Amennyiben az átutalásos fizetési módot választotta, rendelését akkor teljesítjük, amint a visszaigazolásban szereplő összeget átutalta bankszámlaszámunkra. 

Személyes átvételnél természetesen nincs semmilyen szállítási és kezelési költség.

 Egyéb szállítási módok díjszabása

  Pick Pack Pont átvétel Házhozszállítás futárral GLS Csomagpont
10000 Ft alatt 850 990

890 Ft,

 

25000 Ft fölött díjmentes

10000-25000 Ft 700 890
25000 Ft  fölött díjmentes díjmentes
Szállítási határidő 2-6 munkanap 2-4 munkanap 2-4 munkanap

 

 

Az utánvételi díj futárszolgálatos házhozszállítás esetében a szállítási díjon felül 250 Ft.

Előfordulhat, hogy egy megrendelést készlethiány miatt nem tudunk teljesíteni, így abban az esetben, ha a fentieknél hosszabb szállítási idő várható, azt jelezzük a megrendelőnek e-mailben.

Fizetési módok

A; átutalással

Amennyiben a rendelés során fizetési módként banki előreutalást választ, kérjük, hogy a megrendelés teljes végösszegét (a kalkulált szállítási díjjal együtt) az alábbi bankszámlánkra utalja:

 

Kedvezményezett: Eco Gift Hungary Kft.
Számlavezető pénzintézet: CIB Bank
Bankszámlaszám: 10700419-66713555-51100005

 

Kérjük, hogy az átutalás Megjegyzés sorában tüntesse fel megrendelése számát, amely a visszaigazoló e-mailben található!

 

 

B; utánvételes fizetés

Mind a Pick Pack Pont mind a futárszolgálat és a GLS Csomagpont is tud kezelni utánvételes megrendeléseket, a Pick Pack Pontokon bankkártyával is fizethet, a futárszolgálatnál kizárólag készpénzben. 

Az utánvételi díj futárszolgálatos szállítás esetében a szállítási díjon felül 250 Ft.

 

C; Mi az a PayPal™?

A PayPal™ a legbiztonságosabb internetes fizetési mód! PayPal a világ legnépszerűbb online fizetési módja, több mint 150 millióan használják a világ 190 országában. A népszerűsége valószínűleg az egyszerűségéből fakad, hiszen mindössze egy email címre van hozzá szükségünk. Amennyiben rendelkezik PayPal számlával, az internetes vásárlások során még arra sincs szükség, hogy bankkártya adataidat minden egyes vásárláskor megadja.

Ha nincs PayPal számlája, dombornyomott bankkártyájával akkor is biztonságosan fizethet a PayPal oldalán keresztül. Sajnos a PayPal jelenleg még nem rendelkezik magyar nyelvű felülettel, de a fizetés menete megegyezik az online bankkártyás fizetésével, így sokan ismerősnek találják majd.


Hogyan történik a fizetés?
Amikor a Zöld Bazár webáruházban kiválasztott terméket/termékeket szeretné kifizetni, a fizetés utolsó fázisában átléptetjük a PayPal™ oldalára, ahol két lehetősége van:

-Ha már rendelkezik PayPal™ fiókkal, csak be kell lépnie PayPal™ felhasználói nevével (ez az e-mail címe) és jelszavával, majd a fizetés részleteinek áttekintése után jóvá kell hagynia azt.

-Ha még nem rendelkezik PayPal™ fiókkal, akkor használja a felugró PayPal űrlap jobb oldalán található „Don’t have a PayPal account?” gombot, így egyszerűen fizethet a dombornyomott VISA, MasterCard, American Express, Discover bankkártyájával. A megrendeléskor megadott tételek, adatok, árak automatikusan megjelennek az űrlapon.

A PayPal számla létrehozása ingyenes és természetesen a PayPal-lal történő fizetés sem jelent a vásárlónak extra kiadást. 

Segítség a Paypal-lal történő fizetéshez:

 

Country: Az ország, ahol a bankkártya ki lett állítva.

Card Number: A bankkártya száma.

Expiration Date: A bankkártya lejárati ideje hh/éé sorrendben, ahogy ezt általában a bankkártyán is megadják.
CSC: A kártya hátoldalán található háromjegyű biztonsági kód (az aláírás mező felett jobbra).
First name: Vezetéknév
Last name: Keresztnév
Address line 1:  Lakcím (utca, házszám, ajtó stb.)
Address line 2 (optional): . Ez az egyetlen nem kötelezően kitöltendő mező.
City: Város
State / Province / Region: Állam, tartomány, régió
Postal code: Irányítószám
Telephone: Azt a telefonszámot érdemes megadni, amelyen a bank elér probléma esetén.
E-mail: e-mail cím, ide érkezik a visszaigazolás

Re-enter password: Újra írja be a jelszót.

Agree and continue: Ezt a gombot nyomja meg a vásárlás befejezéséhez.

 

D; CIB bankkártyás fizetés 

 

Az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását.

 

 

 

Mire figyeljen a vásárláskor? 

 

  • Olvassa el a Zöld Bazár ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!
  • Tanulmányozza át a Zöld Bazár biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát!
  • Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!
  • Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)
  • Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.
  • Használjon olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót!

 

 

 

A biztonságról

 

Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Banknak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

 

 

 

Elfogadott kártyák

 

A CIB Bank internetes fizetési rendszere a Mastercard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé. 

 

 

 

Fizetés lépései

 

  1. Ön a Zöld Bazár oldalán választja ki az árut melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
  2. Ezt követően Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
  3. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót
  4. A fizetést követően Ön visszatér a Zöld Bazár oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.

 

A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

 

Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Zöld Bazár oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.

 

 Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

 

 

 

Kérdések és válaszok internetes kártyás fizetésről

 

KÁRTYAELFOGADÁS

 

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?

 

A VISA és a Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron, V Pay kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.

 


 

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

 

Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

 

 

 

Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?

 

Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.

 

 

 

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?

 

Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

 


 

FIZETÉS FOLYAMATA

 

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?

 

A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

 

 

 

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól? 

 

Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (256 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.

 

 

 

Mit jelent a foglalás? 

 

A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana. 

 

 

 

SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK

 

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció? 

 

Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

 

 

 

Kártya jellegű hiba

 

  • A kártya nem alkalmas internetes fizetésre. 
  • A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott. 
  • A kártyahasználat tiltott. 
  • A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva. 
  • A kártya lejárt. 

 

 

 

Számla jellegű hiba

 

  • Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához. 
  • A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét. 

 

 

 

Kapcsolati jellegű hiba

 

  • A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra. 
  • A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

 

 

 

Technikai jellegű hiba

 

  • Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen. 
  • Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

 

 

 

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?

 

A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

 

 

 

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

 

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga. 

 

 

 

Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?

 

Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

 

 

 

BIZTONSÁG

 

Mit jelent a VeriSign és a 256 bites titkosítású TLS kommunikációs csatorna? 

 

A TLS, a Transport Layer Security elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk a TLS alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program a TLS segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

 

 

 

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?

 

Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 256-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

 

 

 

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?

 

A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

 

 

 

Mit jelent a Verified by Visa?

 

A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

 

 

 

Mit jelent a Mastercard SecureCode?

 

A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

 

 

 

Mit jelent a UCAF kód?

 

MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.

 


 

A CIB Bank bankkártyás fizetési tájékoztatója

 

A Zöld Bazár webáruház (továbbiakban: Zöld Bazár) a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. Webáruházunk a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Zöld Bazár nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Zöld Bazár oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást. 

 

A vásárolt áru ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Kérjük, olvassa el részletes tájékoztatónkat! 


 

Szállítási módok és díjak:

A; Pick Pack Pont csomagküldő szolgáltatással az ország több, mint 400 pontja közül választhatja ki a lakhelyéhez legközelebb eső átvételi pontot, ahol személyesen átveheti megrendelését, a kiértesítést követő 5 munkanapon belül. Ezek az átvételi pontos forgalmas helyszíneken Relay és Inmedio hírlapüzletekben és bizonyos OMV töltőállomáson találhatók.

Amennyiben a Pick Pack Pont szállítási módot választja a szállítási költségei így alakulnak:

  • 10000 Ft alatt 850 Ft
  • 10001-25000 Ft között 700 Ft
  • 25000 Ft felett díjmentes

 

Mit kell még tudni a Pic Pack Pontról?

Felhívjuk figyelmüket, hogy amennyiben a rendelés összsúlya eléri a 20 kilogrammot, Pick Pack Pont szállítási módot nem választhat, erről külön értesíteni fogjuk.

 

B; futárszolgálat

Amennyiben azt választja, hogy a futár személyesen a megadott címre vigye önnek a megrendelt termékeket, akkor kérjük vegye figyelembe, hogy a futár napközben 9.00 és 17.00 között kísérli meg a kiszállítást, így ön azt a címet adja meg, ahol munkaidőben tartózkodik. Ismételt futár kézbesítés plusz költséget von maga után.

A futárköltség előreutalás esetén:

  • 10000 Ft alatt 990 Ft
  • 10001-25000 Ft között 890 Ft
  • 25000 Ft felett díjmentes

Utánvétes szállítás esetén a fenti árak + 250 Ft utánvét kezelési díj.

A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!


C; GLS CsomagPont

GLS CsomagPont egyesíti a GLS futárszolgálat gyorsaságát az átvevőpontok kényelmével és költséghatékonyságával. Segítségével az Ön által megrendelt csomagot könnyedén és gyorsan átveheti az országban működő több, mint 500 átvevő pont egyikében. A megfelelő átvételi pontot egy térképes keresőn választhatja ki, melyet a megrendelés véglegesítése során a kosárban megtalálhat.


A GLS Csomagpont díjszabása:

  • 25000 Ft alatt 890 Ft 
  • 25000 Ft fölött díjmenetes

 

A GLS SMS-ben és/vagy e-mailen értesíti Önt a csomagfeladás után. A csomagot az értesítést követő munkanaptól számítva 5 munkanapon belül veheti át érvényes személyi okmány bemutatásával.

D; személyes átvétel

Személyes átvételre is lehetőség van. A személyes átvétel helye:

SZAMÓCA Gyermekbolt
1013 Budapest, I. kerület Pauler u. 7.

Nyitvatartási idő:
Hétfő-péntek: 10.00-18:00

Felhívjuk a figyelmet, hogy a SZAMÓCA GYERMEKBOLT nem a Zöld Bazár webáruház tulajdona, a webáruházban rendelt terméket a termék értékének átutalása után szállítjuk az üzletbe, erről külön e-mailt írunk. Az üzletben rendelés nélkül a termékeink nem vásárolhatóak meg!

 

Személyes átvétel opció választása esetén a fizetés csak előreutalással illetve PayPal fizetéssel lehetséges.

A vásárolt terméket az utalás beérkezése után adjuk át az átvevő hely ügyfélszolgálatának és értesítjük e-mailben a vevőt. Figyelem! Az átvevőhelyen nincs készépénzes utánvételi lehetőség! 


A megrendelés lemondása:


A megrendelés lemondható, amíg a rendelést át nem adjuk a futárszolgálatnak. Amikor a rendelés már a csomagküldő szolgálatnál van, a futárköltség és a termékek visszaszállítási költsége kiszámlázható a magrendelő felé. Amennyiben megrendelőnk a termék átvétele után kíván a vásárlástól elállni, azt az átvételt követő 8 munkanapon belül, indoklás nélkül megteheti. Erről bővebben az Általános Szerződési Feltételekben olvashat.

Amennyiben a vevő nem mondja le rendelését, de nem is veszi át az általa megjelölt Pick Pack Ponton a csomagját, a webáruháznak joga van kiszámlázni a vevőnek az át nem vett csomag szállítási díját.